Sommar, sommar, sommar

Mamma säger att jag mår bra, sånt vet mammor, hon säger att det hörs på min röst att mina steg är lättare och mitt sinne ljusare.....

Jag tror hon har rätt, min lilla mamma!

Har haft en bra vecka, mycket sol, många vänner.
Ett helt filmmaraton med Micke, massor med mys och ett glas vin.
Ute kvällar, skratt, kramar, och ännu mer mys.

Vill aldrig förlora det liv jag har, vill frilansa, vill ha massor med vänner, lära känna nytt folk, vill aldrig sluta. Vill kunna välja och vrakar mellan erbjudandena, vill aldrig sluta vilja mer.

Hur kommer det sig att det bästa en del människor kan göra för en är att lämna ens värld?

Hur kommer det sig att andras leenden kan göra kvällen lite roligare, genom att bara vara där?

Hur kommer det sig att vissas beröring och humor kan sätta ett leende på läpparna många timmar senare?

Hur kommer det sig att min flicka lyser upp hela min värld genom att bara sitta där på sin barstol och bara vara hon?


Klagar absolut inte......livet leker....och jag får vara med!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback