Oj då.....har visst trogna läsare.. =)

Ok, du anonyma lilla själ som besöker min sida fyra gånger per dag....här kommer en uppdatering av veckan.

Har haft många sovmornar, vilket alltid är uppskattat, trots att jag sover bort min dag så får jag ju mer ut av nätterna.
Nätterna har tillbringats med telefonen i handen, har pratat bort MÅNGA timmar med Micke, stackaren jobbar ju natt och har det inte alltid så roligt.
Han är dock rätt underhållande och prata med, en sån där kille som är både smart och rolig.....inte att förkasta!

Har varit på "dejt", eller det kanske var en överdrift, har snarare spenderat en kväll med en killkompis som jag faktiskt aldrig träffat nykter förr. Mycket trevligt det med, blev snack i soffan, och senare en cider på en av uterserveringarn.

Onsdagen blev en dag att fira singellivet, tre undersköna damer skred till verket och intog BK's uteservering, många skratt, många skämt, underbart!
Lämnade dock sällskapet en kort stund för att prata med Kalle och Malin. Shit vilka underbara människor, känner saknaden i hela kroppen. De är det sötaste paret.....kan inte annat än att vara glad för deras skull.
Fortsatte kvällen på Platens, en onsdag har jag inte spenderat där på säkert ett år. Men det var röj, på mig och Lella om inte annat. Pojkarna som omgav oss hade dock behövt en stor spruta testosteron och några år på nacken.
Gick hem ganska tidigt, och snackade bort lite tid med Micke.

Har försökt njuta av solen, fick några timmar i parken med Erik och Carro, alltid lika trevligt.

Ikväll blir det grillning på slottet, och sen vidare för utgång på platens så klart - det är ju fredag!
Hoppas att en speciell kommer dyka upp på dansgolvet, för kan man inte få den man egentligen vill ha så får man ta sitt andrahansdval och han är inte fy skam!

Hoppas det duger!

Ta hand om er.....jag tar hand om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback