Midsommar 2006

Mina midsomrar har nästan alltid varit lugna tillställningar spenderade med familjen.
Dock inte i år.

Vaknade på torsdagen, med en liten baksmälla och en stoooor trötthet på folk.
Vilken snabbt ändrades då midsommarplanerna började komma igång.
En segling i skärgården med fyra grabbar!!!!
Fick sätta mig på bussen hem ganska omgående, packa och sen var vi iväg.

Hade tänkt skriva en utförlig beskrivning om våra underbara dagar tillsammans, men insåg att det inte går att förstå - you had to be there!

Har i alla fall skrattat hur mycket som helst, har seglat (hmmm dragit i några tampar och styrt en milisekund) badat i havet (då det var som kallast) festat, ätit god mat, drygat mig, sett solnedgången och vaggats till sömns.....jag ville inte åka hem.

Men efter en sista grillning i solnedgången lämnade vi Shadow och åkte hemåt....

Slutsatsen av midsommar:

-Det finns bara en Olle Nylund!

-Gör de???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback