Kattis med röda näsan...

Underbara, underbara, underbara Lella!
Hon gör livet så fruktansvärt underbart att jag absolut inte vet vad jag skulle göra utan henne!

Klockan åtta (!!!) gick jag upp igår, packade en lite väska och åt lte frukost. Prick klockan nio tutade rödafaran utanför och vi drog i väg till Opphem.
Som vanligt mycket sång i bilen, men inte så mycket prat, behövdes inte en dag som denna.

När vi kom fram va klockan runt tio och vi började göra rent bryggan, lite "bajsgolf" och skrubb, många spindlar och skratt.
Fick senare olja in bryggan också, vilket inte ens var lite jobbigt, det enda som är lite störande är att händerna fortfarande luktar träolja.

Solade, "badade", pratade, läste, åt, drack massor av vatten.

UNDERBART!

låg där ganska länge och myste tillsammans med Lella och Kerstin, fick många, många skratt, och mådde riktigt riktigt riktigt bra.

Hem för att vila lite, mötte Camilla, och vi låg på en filt och snackade bort några timmar...åh så jag har saknat henne!

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback