Give it to me baby!

Hemma i "storstan" igen, alltid lika skönt att somna till ljudet av bussarna som far förbi utanför fönstret, alltid lika skönt att ha ljud runt omkring mig 24 timmar om dygnet, alltid lika skönt att ha nära till allt.

Men du Micke, det var lååååångt till dig igår, och ännu längre hem!....men jag lärde mig något antar jag ; )

Har varit förbi Helen idag, i detta kvava väder.....puh....kan knappt tänka utan att svettas.....
mysiga ungar är det hur som helst...


Rödafaran är out-of-order....har inte fått detaljerna ännu, men Lella skulle ringa under kvällen.

Fick mysa i går och idag...gosoholic....inte bra.....återfallen kommer tätare.......SCARY!

Har koll på läget dock, inget behov av antagos ännu.....*puh*

I morgon kommer mamma och pappa till stan för att äta middag och kolla fotboll : ) Bra där!
Lilla ettan i vasastan förvandlas till B&B, men vad gör man inte för de älskade......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback