Fredag

Gick i, sommarvärmen, ner till Slottet, fick på vägen fick var det någon som ropade:
- Du tappade.....
jag stannar och vänder mig om för att se vad jag tappat....
-....farten.....
Kunde inte annat än skratta....lyste upp några minuter av mitt liv,

Väl hos Lella tog vi puffen, en stor vit volvo, och började leka taxi för att hämta upp resten av folket.
På med musiken och känslan av att "detärnusommarenbörjar" kom över oss....leenden upp till öronen.
In med Jempa i bilen, vidare för att hämta Linda.

När allt var hämtat och inhandlat satte vi oss i trädgården med Tosca (världens finaste vovve)och började grilla. Vem behöver karlar när man har Lella???
Flintastek, potatissallad, israleisksallad, bearnaise och vin, öl, och cider!
Hade världens mysigaste kväll, helt underbar!
Skrattade, pratade så mycket om ingenting, erkände saker , hade verkligen den ultimata tjejkvällen!
Hittade en ny sommarcider som bara måste inhandlas!

Vidare till BK, satt och gaggade där ett tag.
Hann också hälsa på Erik på platå, men där kan jag lova att det inte blev mycket vettigt sagt!

Så äntligen, ner på Platens, efter att ha fått visa leg (!!!!!!) grrrrr...inte bra, men babyface jag är ju van!
Massor med folk på dansgolvet!
Inte många man kände igen dock. Träffade Strindbergh, vrålande lite om emailadresser!

Sen dök Tias, Jack och Dennis upp, då hade Kattis återigen fått i sig lite alkohol, så Jack fick lite sarkastiska kommentarer, fast det klarade han nog : )

Johan dök upp, och såg trött ut.
Spanade in Cääla och Limpa på dansgolvet, Cääla med nyklippt hår....så fint så!

Lella skaffade sig en kille som hon ville bli av med, så vi fixade det och sen gick hon hem!

Ganska snart efter det tog jag mitt pick och pack och lämnade dansglovet!

Nej, gick inte hem ensam, hande världens sötaste som följde mig till dören - Carro!

Kom hem, ringde Micke och sa grattis på födelsedagen, pratade skit ett tag tills han insåg att jag höll på att somna i luren,......sa god natt och sov söt sötare sötast!

Och ja!...han var ute igår bytte några låååånga blickar....och Kattis blir helt plötsligt tio år yngre.....åhhh....kan man ha en bättre hobby???

PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback