En regning tisdag i Linköping

Kanske läser du ändå det jag skriver.....egentligen spelar det ingen roll, jag skriver inte för dig längre.
Men du berör mig, dock på ett helt annat sätt än förr.

Jag har vuxit, har du?

__________________________


Orkar inte förklara längre, eller sätta ettiketter på saker.
Varför kan det inte få vara så enklet att jag gillar dig?
Jag har sett ytterst lite av dig, men hoppas få se mer?
Varför är det så svårt att inse?
Vem vet var jag hamnar, och du?
Varför förväntas jag kunna svara på det nu?

Hur som helst ,du har gett mig något att le åt (och något att rynka ögonbrynen åt) men jag ler mest ändå...
Kommer på mig själv med att ha ganska mycket att le åt...livet ler åt mig och jag smilar tillbaka :D

_______________________________

Hoppas på det bästa, håller tummarna!

_________________________________

Puss på er!

_____________-

Förresten J är du säker på att din semester är över.....regnet det bara öser ner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback