utan din hand är min hand hemlös...eller?

Sitter här igen, precis hemkommen från min älskade tös.....mätt och belåten.....fylld av skratt och glädje...

är lite orolig för min flicka, stark är hon, det vet jag, men ändå så gnager det mig lite.....

När jag vandrade hem på de välkända gatorna, såg allt folk som ska ut och dansa, de som druckit och de som druckit för mycket, så saknade jag något jag inte saknat på fruktansvärt länge.

någon att hålla i handen,

eller kanske en hand att hålla i...

hur som helst, så saknar jag det där självklara i att hålla någon i handen, även fast det bara är i smyg under bordet eller när ingen ser. Jag saknar fem fingrar sammanflätade med mina, jag saknar tvåsamheten det ändå ger....
Tror min hjärna spelar mig ett spratt : )
Har inte så mycket emot det faktiskt, trodde mig nästan vara omänsklig där ett tag.....

Jag flyr imorgon, då tar jag tåget och åker bort.....det ska bli så skönt....ingen stress, inga krav, ingen som vet vem jag är, ingen som kan ha en åsikt eller som kan snacka.....
wonderful.....



_____________
ärligt - jag visste inte riktigt hur jag skulle göra....precis som när jag kryddar maten blir det alltid för mycket eller för lite.....ville gå på säker mark.....så det blev för lite....

läste på text-tv att sommarvädret är över nu, tycker faktiskt synd om dig....hur lyckas du?

ses om en vecka då.....eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback