Så....

Så står du där, så självklar, så självsäker.
Men jag ser igenom det, helt enkelt var det inte....inte ens för dig...

Ursäkterna, har väntat länge på dem, har väntat på förklaringarna, på saker som kunnat få mig att förstå hur allt blev som det blev.
Jag är inte utan skuld, det vet jag, men samtidigt inte heller den som riskerar livstid.
Mycket vill ha mera, en ganska korrekt beskrivning av situationen.

Blir man någonsin nöjd, lycklig med det man har, eller strävar man alltid mot nått större, högre, längre...?Du har det där speciella jag aldrig sett hos någon någonsin, men det är bedrägligt. Jag kommer på mig själv med att alltid analysera det du säger, blanda det med vad dina ögon säger mig och lägga till en stor nypa salt.
Där har du min sanning.

Men tro mig jag vill tro på allt du säger, och kanske gör jag det, det jag saknar är kanske det jag behöver höra. Jag behöver ångern, behöver höra att jag var och är värd mer, vill verkligen veta att du ångrar dig.
Någonstans vet jag att du gör just det...ångrar dig...dina sms har talat....

Den bäst och värsta.....allt i ett.....det är vad du är för mig....

Så tog du tåget bort från oss alla, fast mig har du ialla fall kommit lite närmre....

_____________________________________________

Hösten är snart här, med allt vad det innebär, snart drar jag, till ny ort, till nytt liv och en ny framtid.....skrämmande....pirrande.....

Ikväll är det fest....min älskade Lella fyller år....är glad att jag fått vara med och fylla främst det senaste, och hoppas på de kommande...Älskar dig gumman....skulle inte ens vara halv utan dig!


Utgång, Platens, återigen en kväll då man hoppas på det bästa....snart försvinner jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback