Lägenhet

...är nu fixad inför hösten...shit va seriöst allt blev nu.....nästan så att knäna skakar....

Att-göra-listan bara växer...så mycket att tänka på - jag som alltid har koll på allt och som alltid planerar minst tre månader i förväg...hur ska detta gå?

Sömnen går det lite si och så med, tankarna far omkring i huvudet och när man inte har en hals att lägga näsan mot och ta ett djupt andetag så kommer inte lugnet lika fort, tyvärr, en last jag får leva med.

Hungern är nästan borta, har bara en medvetenhet om att jag borde äta, har varit där förr.
Skillnanden är att nu mår resten av kroppen bra, jag mår bra, bara hunger och sömn som spökar....kanske kan man kalla det nerverna...

Snart börjar det nya livet....måste medge att jag längtar och bävar....allt på samma gång...


________________________________________

Du, ge mig en famn, ett lugn, en natt....ge mig den tid du kan, den tid vi får.....jag har för länge sen slutat läsa in saker i det som händer, slutat analysera...
Du gör mig glad, du ger mig lugn....och konstiga skakningar....jag är inte rädd....en alldeles ny känsla...tack för den....
ring mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback