En helt vanlig jävla torsdag...

......och jag står inte på BK's dansgolv och skakar rumpan....orkade inte idag....

en dag fylld med alldeles för många påminnelser om det som varit, det som kommer, det som jag letar efter och det som jag flyr ifrån...

________
Per, idag insåg jag, återigen, varför det tog slut och varför det aldrig kunnat vara vi.
Förstår ärligt talat inte vad det är du gör, varför du gör det, eller vad det ger dig....

Men samtidigt så är det nog inte meningen att just jag ska förstå......vet inte om du sprungit ifrån mig eller halkat efter.....tror dock mest på det senare....

________
Lella - hur ska jag någonsin fungera utan dig vid min sida....orkar inte ens tänka på det...
Vi fick båda tårar i ögonen när jag berättade att jag höll på att rensa ut köket......hur ska det gå???

______________________________________

Du....så sågs vi ute bland folk, och det var precis så där konstigt som väntat....undrar varför det blir så?
Hur två människor som faktiskt håller på att lära känna varandra kan vara så anonyma när de ses...
Men jag fick den varma, hårda, långa kramen....får läsa in saker i den i stället....

Jag talar kanske inte om kärlek, även fast tiden kanske kunnat komma med den...talar om så mycket annat...min respekt har du förtjänat....och så mycket mer...

vi får försöka klämma in mer tid....för den vill jag ha... ; )

______

dags att sova och sedan vakna för att fly stan....jag behöver komma bort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback