Du kom tillbaka...

....precis som utlovat....med samma styrka som förr, Du kom smygande precis som de första gångerna...skrämde mig precis som förr....med hjärtat slående ur bröstet på mig, flämtandes efter luft och skakade tog jag mig ner på golvet och väntade på att Du skulle slå till med all kraft.....och det gjorde Du....

Återingen trodde jag att jag skulle dö, luften fanns inte, skakningarna tog över, tårarna strömmade ner för kinderna.....
Du kom med samma helvete som så många gånger förr.....men nu var det länge sen Du knackade på min dörr....

Du kom med rädslan för att flytta, med skräcken för att vara ensam, med sorgen över allt som gått förlorat....Du kom, Du stannade allt för länge och Du lämnade mig trasig på golvet....

Men jag klarade mig, Du hade inte hela makten denna gång och det är i sig en seger....

Känslan av Dig sitter kvar i mitt system.....kanske behövs en liten vit vän för att klara natten...men närkampen med Dig klarade jag alldeles ensam...


antar att det är en dag då man ska fira.................

_________________________________________

ledsen om missförstånd har gjort att du tagit illa vid dig....det var aldrig meningen, men du vet hur folk är...ibland får man bara skaka av sig det man hör och ta reda på fakta innan det är värt att reagera....
hoppas vi ses snart....och att allt är ok....du är ändå speciell för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback