Antagen

Antagen....så enkelt det låter....du är antagen....och det var ju precis det jag ville.
Men fy fan så jag kommer sakna er.....ni vet nog vilka ni är....men jag måste nämna några....

Lella, min älskade syster. Mitt samvete, mitt hjärta, min själ och mitt självförtroende. Min underbara, vackare, förstående peppande. Det finns inte en del av mitt liv som du inte berört på nått sätt, inte en enda hemlighet jag inte delat med dig. Inte en enda glädje som inte blivit större för att jag delat den med dig.
Vi som hoppades så på att få göra denna resa tillsammans.....men jag vet att avstånd aldrig kommer beröra oss....få vi sitter ihop vid höften!

Evelina, de allra nyaste....vad jag hade gett mycket för att få se dig varje dag, få se varje framsteg, höra varje skrik, se dig lära dig gå.... Hoppas du vet att faster älskar dig, och att jag kommer tvinga din far att ha dig på webkameran varje dag....och sjuuukt mycket bilder ska skickas ner till skåne.....

Camilla, vi har levt med avstånd så länge nu.....men du vet hur jag saknar dig, hur jag älskar dig.....nu får jag leva studentliv jag med! Är så stolt över dig, och oavsett hur vi utvecklas åt varsitt håll så kommer jag alltid finns här för dig!

Helen (Meja och Oliver), shit.....den saknaden kommer ta på mig kan jag lova..... Ett hem som känns som ett andra hem för mig, alltid massor med god mat, någon som lyssnar, Någon som ger en en spontan kram, ett skratt. Ni är otroligt underbara.....älskar er allihop.....är så fruktansvärt glad att jag får ha er i mitt liv. Önskar jag fick se er varje dag.....se varje framsteg...men jag får komma hem ofta...så jag inte blir någon ni inte minns............

Jag är nog sämst i världen på att säga hej då.....mer än en månad kvar och jag gråter redan, för jag vet hur mitt hjärta kommer värka....

Som min Tias sa: "
Gumman, du åker inte ifrån någonting, du åker till någonting, dina vänner kommer alltid finnas här och här (handen på hjärtat)"
Det värmde....och jag vet att du alltid kommer finns där för mig, vilket gör mig starkare....


______________________________________



Du som sover nära mig, vissa nätter, som ger mig saker att tänka på.....kommer nog saknar dig med....på mitt egna lilla sätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback