Ta bort..

...alla om, utifall att och kanske...


så skulle världen vara ett bättre ställe....varför ska man analysera, måla fan på väggen och ta ut förluster i förväg. Varför ska man vara orolig för sånt som kanske kommer hända?


Jag tycker om dig NU, jag vill vara med dig NU, jag saknar dig NU. Vad som händer i morgon eller om sex månader kan vare sig du eller jag veta.

Hur som helst...tänker inte göra saker svårare än va de är...ännu ett nyårslöfte att kämpa för att hålla.

Ska äta med min favvo småbarnsfamilj....alltid liks mysigt.En liten en som ligger och sover ,en lite större som tittar på Piff och Puff, en pappa som lagar mat och en mamma som är och köper salt, Och mitt upp i allt det här sitter jag...och har det riktigt bra!

Kvällen bjuder på hasardspel...det ska tydligen vara värt det....tvivlar lite...men inte tillräckligt...

Våren kommer snart, och nästa vecka ska jag unna mig nya jeans...det var år sen sist!

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback