Snow

Mjukare än snö...har jag kallats..och även om jag kanske inte helt håller med om detta så kändes det som en passande rubrik.

Visst är jag mjukare än snö, när det gäller vissa saker....vissa personer. För hur mycket jag än vill förneka det så finns det någon som äger mitt hjärta, som ger mig luft, mening och lycka.

Att på några rader beskriva vem jag är kommer alltid vara mig en övermäktig uppgift, särskilt då jag insett att jag själv knappt vet vem jag är.
En liten flicka i en stor värld brukar passa bra, en liten flicka med mycket fart och mycket broms....
Med ett stort hjärta och en stor familj...


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tias.

blaskigare än tö skulle ja vilja säga hahaha! ;)

2006-02-08 @ 14:53:22
Postat av: Mamma

Lilla stumpan! Detta verkar intressant. Kommer du att utveckla detta mer?

2006-02-08 @ 15:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback