Shopping..

...är ibland den bästa terapin...

Har spenderat dagen med först Lella, tog en tur till Tornby och smög omkring på Ikano. Det gjorde ont i både magen och hjärtat...
Men jag överlevde, och gick rakryggad därifrån.

Sen blev det mer shopping på stan med Cici, unnade mig en tröja och en kofta...lite vårig så där. Känns som att jag måste förnya min garderob och mig själv lite grann....är sjuuuukt trött på det jag ser i spegeln.

Ikväll blir det nog mys framför TVn.
Imorgon ska jag släpa mig ur sängen och gå till arbetsförmedlingen alldeles för tidigt. Sen blir det till att tvätta och åka till Ikano för att shoppa jeans.

Är lite trött på livet just nu, försöker att se ljuset i tunneln, men det är svårt. Vill helst bara krypa ner under täcket och gömma mig, men så lätt ska vi inte ha det...fan...

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback