Onsdag..

....en dag mitt i veckan...

En riktigt bra dag, har myst med min älskade Cici hela dagen. Hon hämtade en sömndrucken Kattis på Vasavägen och sen for vi snabbt som ögat ut till Mantorp via Ikano.
Att få se alla dess små hundvalpar, dessa små liv som precis börjat ta sina stapplande steg i vår (för dem) gigantiska värld.
Hur som helst, det gav dagen en harmonisk början, precis vad jag behövde.

Åt lunch med Cici och Daniel, och precis som vanligt så verkar det här stället vara svårt att ta sig ifrån...känner mig som hemme. Tror till och med att Cici och Daniel ser mig som ett husdjur vid det här laget....  :-)

Nu har vi ätit kladdkaka och myst i soffan hela kvällen....grymt skönt...men det kanske är dags att dra sig hemåt....

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback