Fika..

..mys...

med Lisa!
Min brorsas flickvän, världens bästa tjej!
Ska faktiskt  bli super mysigt att sitta ner och blanda ut min tid med lite te...
Kanske det bästa sättet att fira alla hjärtans dag!

Har börjat känna att jag gör folk besvikna, inte minst mig själv, för vad har jag egentligen lyckats med?
Inget jobb, sjukskriven, panikångest, ingen direkt målinriktning.....
Inget att skryta med direkt, och kanske är det mest tragiska att jag inte riktigt har styrkan att ändra på det.
Längtar efter att jobba, men det måste vara ett jobb som jag faktiskt klarar av, där jag orkar, står ut och  allt det där...

Blir lite ledsen och ångesten kommer ganska ofta när jag börjar tänka såna tankar....det gör ont...och det är svårt att byta spår..så mycket som samlas på hög och så mycket som bara vill komma ut.

Ibland känns det som om det aldrig kommer bli bra.... läser mycket...känner igen mig...


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback