Jul,jul strååååålande jul!

Tyvärr så prioriterade inte jag mitt julpynt när det var dags för flytt söder ut... lite synd så här i juletider....
men jag va bara tvungen att investera i lite julstämning....skivorna finns ju redan i samlingen, så det blev lite glitter, två julgranskulor och ett ljus som man tänder varje dag och bränner ner till dagen datum. Sådana ljus hade vi alltid när vi var små, insåg dock när jag kom hem att jag inte äger några ljusstakar att sätta såna ljus i.....få se vad jag hittar på...

här kommer bilder på mitt julpynt ute i korridoren

51506-102

51506-101

Kommentarer
Postat av: Mamma monster

Så julfint det blev. Gör en ljusstake av ett äpple, vet ja!
Kram

2006-12-01 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback