Hos mamma och pappa!

här är det lite julkänlsa i alla fall, luktar hyasinter i huset, finns pepparkakor och julmust, mysiga katter och tystnad på nätterna...

har sovit som en gud....helt otroligt - hade nog bara varit bättre om jag delat sängen med min speciella ♥

nu ska jag gå och möta min far vid bussen, sen kommer mamma hem och senare blir det bio i världenst största håla Finspång.
har hunnit plugga ytterstlite, har mest njutit av att vara "hemma" i ett hus som är överfyllt av mat!

Än så länge har "jullovet" varit alldeles underbart, är så sjukt nöjd med allt.

Imorgon blir det Lkpg, Lellamys och pepparkaksbak, ska försöka träffa Camilla och Micke när jag ändå är på G....sen blir det nog Nkpg på torsdag eller fredag...beroende på vad som blir bäst...

längtar efter mys!

puss på er sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback