home sweet home...?

är i lkpg för en blixtvisit, lite konstig känsla, känns inte riktigt som hemma tyvärr, fast min tjej bor här och många vänner är här.
Har hunnit mysa med Lellsa, mycket prat och tankar, la pussel och drack glögg, lika ironiska och underbara som vanligt. Började dock vistelsen med en fika med Carro-tösen, det va länge sen vi satt ner och pratade om livet, var faktiskt riktigt skönt.

Idag blev det lunch med Per och faktiskt så har all ilska runnit av mig, det var bara skönt att prata med någon som känner Kattis utan och innan. Vi har kommit "dit" som vi så vackert uttrycker det, en sorts vänskap som står på fast grund och en uppriktig önskan om lycka...

nu är jag hos micke och ska springa ut till bilen.....


imorgon får jag träffa mitt hjärta...och bara mysa...nära nära utan frågor och tjafs...vill tillbaka till det äkta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback