En termin är över...

♥...och nu sitter vi i skolan, bakis, trötta och lite smått utarbetatde (trots att arbetet inte är över på läänge), pizzan är beställd och den sista hemtentan ligger framme för bearbetning!

Så vad har hänt under den här terminen?
♥Jag har flyttat till en helt ny stad, med nya förutsättningar, nya människor och ett nytt liv. Jag trivs!
♥Har mött människor som kommer vara mina vänner för livet, som kommer hålla tal på mitt bröllop, som kommer dela fyra år med mig och alltid finnas tillhands.
♥Jag har festat, inte så mycket som förväntat, men ändå har det varit fylla!
♥Jag har börjat lyssna till mitt hjärta, men samtidigt involverat hjärnan. Har gjort förändringar, har genomfört saker jag aldrig trodde jag skulle klara, och det har inte varit lätt.
♥Jag har saknat min familj och Lella fruktansvärt mycket. Men ändå tagit del av deras liv och låtit dem vara en stor del av mitt.
♥Jag har mött någon som har min fulla respekt, som ger mig en intelektuell utmaning, som inte tar skit men som samtidigt har överseende med vissa delar av humör. Någon som skrattar med mig, inte åt mig, någon som bryr sig och som jag bryr mig om.

Vad det är vet jag inte! men glad är jag - över alla dessa underbara människor som kommit in i mitt liv....


God Jul - nu åker jag hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback