hellre leva ett år ...

.....än vara död i 40....


det måste vara min livsfilosofi nu....


ja, jag är berusad....nästintill full...eller ja...jag är full och borde sova.

Men tanken på att för sista gången krypa ner i min säng och sova i min lägenhet.....'är inte allt för lockande....önskar du var här....varöfr vet jag inte,,,,,men det hade varit bra....

BK/Harrys....många desperata studenter...vill aldrig bli en av dem....många bråkstakar...underhållande...men ack så onödigt...


Känner mig som en fågel utan stjärtfjädrar....flyger högt, flyger lågt...men har fan problem med att styra.....attans!!!
får hoppas den här känslan är glömd i morgon.....för hur ska dagen då överlevas???


fan ta er alla.....va jag älskar er....

Lella - du är min bästa, min enda....mitt hjärta!!!

Jimmie - jag lämnar nu,...och visst blir det svårare....men du vet vem och vad du är för mig......P O S T!

Sorg i mitt hjärta....över så mycket...ge mig närhet, kärlek och jag växer.....

tror jag skickade ett sms....fan så fruktansvärt dåligt....men då vet du.,....l e d s e n....f**k


vad säger man....när det inte gör nån skilland....vad gör man när allt fortsättar vara så som det är....?

jag kan inte ändra på dig, på mig eller på omständigheterna-.....bara be dig göra det bästa av situationen.....eller är det jag som ska det???


wooohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback