....fan....

jag ser verkligen fram emot flytten, ser fram emot att få återuppfinna mig själv, att verkligen få vara den jag blivit efter två år ensam utan någon att luta mig mot i varje situation.
Jag vill inreda min nya lägenhet, vill lära känna nya människor, vill lära mig nya saker,om mig själv och livet. Jag vill ta mig från min lilla stad, från alla invanda mönster och vanor.....

Men ja JÄVLAR va ont det gör....just idag så värker hjärtat.....jag känner igen symptomen...
allt jag vill är att krypa ner under täcket och somna....sova bort all smärtsamma timmar...jag blir lite rädd....för jag har varit här mer än en gång förr....
Vill leka sköldpadda....vill fly......vill förneka....vill knapra små piller som gör mig avdomnad....men nu kan jag inte tillåta mig själv det.....
Jag har lärt mig att den snabbaste vägen är den man tar med huvudet högt, med ryggen rak och med ärlighet i seglen.
Jag orkar inte fly nu för att ta fighten senare.....det har aldrig och kommer aldrig vara värt det....

så idag beträder jag gatorna med tårar i ögonen, så ta inte illa upp om jag verkar ledsen....det är en sorg för mig...och jag kommer sakna er....mer än ni någonsin förstår.....


Kommentarer
Postat av: Carro

hjärtat, du åker till någonting, du åker för att förändra någonting i ditt liv. du kommer ha kul , de e oss du lämnar som kommer att sakna mest.. du kommer att få det hur bra som helst =)
Jag *hjärtar* Dig

2006-08-20 @ 12:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback