en helg långt borta...

...jag är trött.....väldigt trött...

har jobbat min första dag på vääääldigt länge....skönt att vara fysiskt utmattad faktiskt....önskar bara att nån var här och masserade mina stackars fötter...de skriker efter uppmärksamhet!

_______________

jag flydde från lkpg i helgen, till något som skulle vara annorlunda.
Det som skrämmer mest är att det var alldeles för välkänt.....märkte hur jag nästa föll, nästa tappade andan, nästan gick i fällan igen....och jag njöt av att gå på gränsen....

Du vet vad jag sa, och jag ångrar inte det jag gjorde...den sten som föll från mitt hjärta då, den stress som lämnade mina axlar är värd alla urladdningar i världen....
jag släppte det....jag kunde släppa det, efter allt det där...så släppte jag....

då var det väl värt det?

ge mig ett svar......


______________

skickar all sol jag kan uppbåda ner till dig i småland....du förtjänar den....de senaste dagarna har du varit som en liten solstråle som letat sig in i mitt liv....tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback