Det...

...åskar....


och jag njuter....naturens makter kommer alltid ha en förförande effekt på mig.....





__________________________________
fan, så långt borta du känns helt plötsligt....

mamma och pappa kommer i morgon, dags att börja packa....skräck!!!
önskar nån var här och höll om mig, är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna...allt jag vill ha är en trygg hand på min rygg när jag somnar...någon annans andetag mot min hals...

kommer jag någonsin bli nöjd?
vill jag bli nöjd?


Nåja....jag mår bra....har fått ur mig så mycket skit den senaste tiden....fått lufta, förlåta och på ett sätt börja om...men mig själv i alla fall....inget ska ältas....livet är för kort för det....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback