*******

Jag har tydligen mina gränser....kanske är de inte världens mest tydliga, kanske vet inte ens jag med 100procentig säkerhet var de går....men, tro mig, de finns där.
Jag har ofta låtit mig blir trampad på, kommit med bortförklaringar för andras beteende, skämtat bort hårda ord och svalt  gråten.
Men jag kan inte göra det fler gånger.....jag klarar inte av det mer....
min gräns är nådd...

Har suttit på stan med Erik och Max och druckit en cider, pratat fängelsestraff, köpt godis och vandrat hem igen.....orkade inte gå ut....motivationen är svår att hitta vissa dagar.

Idag började jag ta ner tavlor från mina vägger, det tog emot nått grymt.
Vet inte varför den här förändringen tar så hårt på mig. Varför det nästan är omöjligt att prata om den utan att tårarna börjar rinna...
De svåraste förändringarna är oftast de som leder till det bästa....det vet jag, det har jag lärt mig den svåra vägen.



_________________________
du....inga fler konstigheter nu....vill ha det enkelt, okomplicerat och kul.......
kändes lite som om luften gick ur mig idag.....inte bra.....

en hand på min rygg när jag sover....och jag är nöjd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback