Jag är så duktig...

....nån som vill vara med i klubben för inbördes beundran?

jag stannar en natt till, och kanske, kanske ytterligare en.....för jag tror jag har skymtat harmonin någonstans bland träden. Såg en ensam och ledsen trana idag, tydlige nlever de i par hela livet...men hennes livskamrat har försvunnit - kunde riktigt känna hennes förtvivlan....

Mamma och pappa sover redan, antar att det blir så när man bor på landet och jobbar hela dagarna, hoppas de sover gott!

Kanske ska jag försöka mig på ett kryp ner i sängen, kanske ska man somna innan klockan 02.
Hoppas Lella ringer och uppdaterar mig om utelivet hemma, för även om jag inte är just där....så vill jag ändå vara med på ett hörn.

Livet kommer nog ordna sig, mamma önskar att jag landar snart, undrar om hon menar att jag flyger eller faller....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback